torsdag, maj 17, 2007

DEN OFFICIELLA BLOGGEN FÖR VÅR B-UPPSATS

Ville bara göra folk uppmärksamma på att denna blogg under de närmsta veckorna kommer att vara den officiella bloggen för min, Mias,Carros och Jussis B-uppsats. Här kan du följa vårt arbete genom alla dess faser. Du kan läsa om våra kriser och hur vi tar oss ur dem. Du kan läsa om våra framsteg och intressanta diskussioner.

Jag tror att det kan bli en riktigt spännade och intressant resa som vi ger oss in på och du är välkommen att följa med. Läs om hur vi gjorde den B-uppsats som kom att föränrda hela reklamsverige.

5 Comments:

Blogger Mia said...

Bra initiativ, Emma! Vem vill inte läsa om vår uppsats, liksom? Jag ser fram emot att senare ikväll kunna läsa en intressant skildring av dagens arbete!

5:48 em  
Blogger Josefine said...

Håller med Mia, kanon idé! Låter som ni har börjat bra under dessa två första veckorna av uppsatsen. Nu är det inte långt kvar tills jag kommer hem! :) Denna uppsats kommer verkligen att förändra reklambranschen i Sverige.. det var ju det jag sa!

2:01 fm  
Anonymous Anonym said...

Fan, vad mycket bullshit ni snackar. hahaha..tänk om Jussi visste hur det verkligen ligger till :D

11:27 fm  
Blogger Mia said...

Är det bullshit nånstans så är det i vår uppsats... Imorgon kommer Jussi hem! :D

11:30 fm  
Anonymous Anonym said...

Detta är det vi gör istället för att skriva uppsats Jussi, bara så du vet..

11:32 fm  

Skicka en kommentar

<< Home