söndag, april 22, 2007

SOMMAR... KOM NU!


Sjukt trött och uttråkad

Idag är det söndag och då är man ju alltid lite deppig, men det är något speciellt med just den här söndagen... jag kan inte riktigt sätta fingret på vad, men något är det. Kanske har det absolut ingenting med just den här söndagen att göra utan helt enkelt bara mitt liv i största allmänhet. Jag vet inte vad som har hänt med mig, jag är bara trött och deppig och har verkligen inte energi till något. Mitt rum är så stökigt och obehagigt att man knappt kan vara här, trots det orkar jag inte vistas utanför min dörr.

Det värsta just nu är nog ändå skolan. Jag kan inte och jag orkar inte anstränga mig när det gäller skolgrejer och det är så drygt för att jag är egentligen en person som bryr mig om skolan och mina betyg. I vanliga fall blir jag typ ledsen och besviken på mig själv om jag inte får höga betyg och nu helt plötsligt orkar jag inte ens bry mig. Jag blir orolig för mig själv..

Nu vill jag bara att det ska bli sommar så att det är över och så vill jag bara åka hem. Jag vill bara jobba och få pengar och bada och umgås med mina Västeråskompisar och gå på terassen på pluto!!!!!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

låter som om du börjar tröttna på dina vänner här..

11:02 em  
Anonymous Anonym said...

Snart gumman! Det är inte långt kvar nu.. Du får tänka på att den här sommaren ska bli den bästa..så jag hoppas att du laddar=)

1:38 em  

Skicka en kommentar

<< Home