torsdag, april 12, 2007

NU HAR JAG FÅTT SVAR PÅ NÅGRA AV LIVETS STORA FRÅGOR

okej... jag härmar Carro som härmar Marcus... har inte så mycket bättre för mig (tydligen inte de heller :))

:: REGLER ::
1. Sätt spelaren på shuffle.
2. Tryck på nästa låt mellan varje fråga.
3. Använd låttiteln som svar på frågan även om det inte stämmer in nånstans.

* How are you feeling today? Kent- Kräm (så nära får ingen gå) Kommentar: ja, det är en varning till er helt enkelt, är inte på bra humör!!!

* How were you last week? Coldplay- fix you
Kommentar: den låten beskriver nog veckan rätt bra… han hade fan behövt komma och fixa den!

* How do your friends see you? eminem- shake that ass for me
Kommentar: eh... ingen kommentar…

* Will you get married? Kent- När det blåser på månen
Kommentar:ah… när det blåser på månen… ska visst inte gifta mig... skoj...

* What is your best friend's theme song? Robyn- Crash and burn
Kommentar: hm… det låter ju inte så bra…

* What is the story of your life? Kent- Jag vill inte vara rädd
Kommentar: sant… jag vill inte vara rädd, fatta vad mycket jag hade
kunnat göra annars… (fan vad mycket Kent)

* What was high school like? Keane- Your eyes open
Kommentar: nja... var fan svårt att hålla ögonen öppna…

* How can you get ahead in life? Robyn- anytime you like
Kommentar: betyder det att jag kan bara kan get ahead när jag vill?

* What is the best thing about your friends? Keane- this is the last time
Kommentar: sista gången för vad…

* What is tonight going to be like? Helena Bergström- Aldrig ska jag sluta älska dig
Kommentar: vet inte vad det betyder och vet inte varför jag har den låten

* What's instore for the remainder for this weekend? Jason Mraz- I’m yours
Kommentar: jo... jag har ju inga planer så I’m yours... (önskar dock att det betyder att nån kommer och säger så till mig... men troligt?)

* What song describes you? Live- Selling the drama
Kommentar: hm… jag kanske är lite dramatisk… har ju kanske en tendens att använda en del hyperboler…

* To describe your grandparents? Sister Hazel- Your winter
Kommentar: jag hatar faktiskt mig själv om jag sårat dem, de existerar ju inte längre så jag kan ju inte be om ursäkt i så fall…

* What song will they play on your funeral? Travis- The Humpty Dumpty Love Song
Kommentar: Den är rätt fin så varför inte…

* How does the world see you? Coldplay- Trouble
Kommentar: jaha… det var ju snällt…

* Will you have a happy life? Randy Crawford- You might need somebody
Kommentar: ah… kanske om jag hittar nån…kul?... jag klarar mig visst inte själv…

* What does your friends really think of you? Eskobar- Someone Told Me
Kommentar: hm… kanske har ni rätt, jag följer strömmen för ofta… jag måste säga vad jag tycker!!!!

* Do people secretly lust for you? Sade- No Ordinary Love
Kommentar: hm… nån jag inte tror då eller… kanske bara nån som är lite onormal... (Hoppas det första)

* How can I make myself happy? Tommy Nilsson- Öppna din dörr
Kommentar: ah... jag ska öppna en ny dörr… eller kanske öppna dörren och låta folk lära känna mig... öppna dörren till mitt hjärta typ...

* What should you do with your life? Rod Stewart- Sailing
Kommentar: för det första så tänker jag inte dedikera mitt liv åt segling och för det andra, vad kommer de här låtarna ifrån?

* Will you have children? Kent- Vi kan väl vänta tills imorgon
Kommentar: eller kanske några år?

Hm...