torsdag, maj 03, 2007

JAG ÄR ÄNTLIGEN FRI!

SHIT... tentan är över...

Jag har absolut ingen aning om hur det gick eller om jag ens klarade den, men jag har aldrig mått såhär dåligt inför en tenta förut i hela mitt liv. Mest mådde jag väl kanske dåligt av hur lite jag hade pluggat, jag hade nämligen inte ens läst alla böcker en gång, den är sådär. (Men det fanns ju så mycket trevligare och roligare saker att göra ju.) Jag svarade ju på alla frågorna, men jag kan ju ha tolkat dem helt fel, känns som att alla hade svarat helt olika. Men slipper jag omtenta så har jag inte en enda tenta kvar innan sommarlovet!!!!! JAG ÄR FRI!!!!!

Jag har äntligen fått mitt liv tillbaka... jag slipper ha dåligt samvete hela dagarna, jag kan bara leva! Har glömt bort vad man brukar göra istället för att plugga eller istaället för att undvika att plugga, men jag kommer nog på något.... :)