söndag, december 09, 2007

JAG VILL ATT DET SKA VARA JUL NU!

Allvarligt talat... var tog den här terminen vägen egentligen? Nu är det ju bara två veckor kvar liksom och det känns som att när den här kursen är slut så är typ skolan över helt. Sen är det ju knappt några normala kurser kvar alls ju. Den här terminen känns det verkligen som att man inte har haft en ledig stund, har haft en känsla av stress enda sen vi började i höstas, men när jag tänker tillbaka vet jag ändå inte riktigt vad jag har gjort under all min tid. Jag har inte gått ut så mycket, har verkligen mest velat ligga i min soffa och kolla på TV. Alltså, shit vad svårt det är att berätta om nåt man inte minns... jag får prata om framtiden och mer positiva saker istället...

På onsdag är det MKV-middagen. Jag ser riktigt mycket fram emot det faktiskt. Jag vill bara ha fin klänning och fina skor och bara vara fin!!!! Är inte ofta man får vara fin liksom...

Sen är det liksom snart jul också, det är ju oerhört trevligt! Jag vill att det ska vara jul nu dock (orkar inte ha två tentor först). Jag har till och med lyckats köpa några julklappar trots att det är massa dagar kvar till jul så jag ligger bra till. Vi har också bakat sjuuuuuuuuukt mycket julgodis och julkakor, det kommer typ räcka i flera år, kommer aldrig att behöva baka igen.

Efter jul är det praktik också, har äntligen lyckats skaffa praktikplats... Care of Haus ska jag vara på, ska vara på deras PR-avdelning. Det ska bli kul tror jag, jag är bara lite orolig, de verkar tro att jag kan oerhört mycket mer än vad jag faktiskt kan... Vi jar ju inte lärt oss nåt om PR även om det är vår inriktning, vi har ju bara lärt oss ytligt om olika reklamgrejer, vi kan inget ordentligt liksom... Det verkar vara roliga saker jag ska få göra i alla fall så jag ser ju lite fram emot det. De jag ska jobba med verkar vara riktigt trevliga (även om jag är lite rädd för dem).

Nej, nu ska jag sova! (klockan är ju bara tio, shit vad jag börjar bli gammal).

Etiketter: