fredag, juni 15, 2007

HEMMA I VÄSTERÅS

Nu har jag snart varit hemma i Västerås i en hel vecka, i stort sätt den enda veckan under sommarlovet som jag inte jobbar, men jag måste säga att jag nästan längtar till jobbet. Jag vill träffa massa människor och det gör man på jobbet. Det har liksom inte varit en höjdarvecka, jag tycker om Västerås och männiksorna här, men alla jobbar ju nu så man har ju ingen att umgås med.

En annan sak som gör att det blir extra jobbigt är hur tidigt folk i den här familjen går upp på morgonen och de är ju inte tysta direkt. Jag tror att det senaste, inte ens som jag vaknat utan, som jag gått upp är åtta på morgonen, det är sådär, det gör ju liksom dagen ännu längre om man inte har något att göra.

Nu är det dock fredag och jag ska gå ut ikväll, det ska bli trevligt, var ett tag sen nu. Först ska jag dock dra till stan och shoppa vin och kanske något fint att ha på mig ikväll. YEY!